חברי הליכוד חתמו על כתב נאמנות לנתניהו; "מאוחדים מתמיד"

    איתי גדסי No Comments on חברי הליכוד חתמו על כתב נאמנות לנתניהו; "מאוחדים מתמיד"

    לאחר הניסיונות להעלות אופציה להדחת נתניהו הוחתמו בליכוד כל חברי הסיעה על כתב נאמנות: "ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה – ולא יהיה שום מועמד אחר"

    נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל חברות וחברי רשימת הליכוד לכנסת ה-22, ממקום 2-40, חתמו על "עצומת האחדות" של הליכוד שיזם ח"כ דוד ביטן. העצומה קובעת כי רק ראש הממשלה נתניהו יכהן בתפקיד כראש הממשלה, ולא אף חבר ליכוד אחר, ללא קשר לתוצאות הבחירות הקרובות.

    נוסח ההצהרה: "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה – ולא יהיה שום מועמד אחר".

    "גנץ ולפיד שעומדים בראש מפלגה דיקטטורית ושבחרו בעצמם את עצמם ואת חברי הרשימה שלהם, הם האחרונים להטיף מוסר לליכוד – המפלגה הדמוקרטית הגדולה והחזקה בישראל. לפיד וגנץ, שפועלים ללא הרף אחד נגד השני, וחברי מפלגת העבודה שמחליפים יו"ר כל שבועיים, יכולים רק לקנא בחברות וחברי הליכוד שמתייצבים מאחורי יו"ר המפלגה", נמסר, התסכול שלהם מובן: 'המזימה להחלפת נתניהו אחרי הבחירות קרסה היום באופן סופי'".

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו: "תודה לחברות וחברי הליכוד על התמיכה החד-משמעית בי. הליכוד מאוחד מתמיד".



    0 תגובות